tisdag 4 september 2012

Löpning & 12v bebis

Tjingeling!

Lillebror har hunnit bli hela 12 veckor. HERREGUD! ...detta kommer låta klyschit men VAD TIDEN GÅR FORT!!!! Var har den tagit vääääägen????

Hur som helst. Vi firade detta med en PW med löpning!!! Jepp, Lillebror i vagnen och jag med löparpjuksen i högsta hugg. Så himla gott att "vara tillbaka".
Nu är det inte löpning jag ska göra utan PW. Det är ju som sagt fettförbränning jag sysslar med under september månad. Men annars är det ju löpning jag pysslar med. Tycker det är himla kul. Och att det idag bara funkade. Allt satt på plats. Inget trilllade ut eller fram. Inget kändes konstigt. Och Lillebror verkade trivas i lite hastighet :)

Förövrigt så har jag tagit mig igenom huset med snabeldraken och moppen. Tjohoo så spännande information. Nej. Men jag känner mig jävligt nöjd med dagen.

/Mama, kom ju på att jag fått ett jobbuppdrag idag också. Inte fy skam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar