lördag 8 september 2012

Vaken natt & badrumsskåpets eko

Puh!
Vilken natt.
L har ropat flera gånger i sömnen men när jag kommit in till henne så sover hon. Åh, så störande. Om jag varje gång kunnat vänta en liiiten stund så hade jag inte behövt gå. Men men...kan heller inte chansa om det verkligen ÄR SÅ att hon är rädd och ledsen.

Lillebror tyckte sen att 5 var en bra tid att vakna och vilja äta på. Detta för att sen avlösas av sin syster vid 6 som då ville ha sin välling.

Bara att kliva upp.

Sen har vi detta med ekot i badrumsskåpets. Samma sak varje gång. ALLT slut samtidigt...allt dyrt. Dagkrämen, nattkrämen, foundation och mascara. Fan, va dyrt det blir att köpa allt samtidigt. Det går inte.
Säger varje gång att jag ska vara ute i god tid nästa gång.
Jag har inte lyckats än.

I-lands problem.

/Mama, åker mot jackprovningen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar