lördag 15 september 2012

Handikapptoa & bakning

Trevlig rubrik!

Idag har jag så ont i benen så jag nästan tror de ska trilla av. TRÄNINGSVÄRK!!! Hur kunde jag glömma hur det känns? Som att föda barn kanske? Den fruktansvärda smärtan glömmer man också bort...för ett ögonblick. Tills man står där och värkarbetet har påbörjat. Då ångrar man sig och kan absolut inte förstå hur man kan glömma bort en sån smärta.

Jag önskar i alla fall att jag hade en handikapptoa - igen! Jag brukar göra det när jag har ont i benen :) Det är jäkligt svårt att kunna hålla emot när man ska sätta sig ner. Det finns liksom ingen styrka i benen att ta av. Den är borta.

Jag började min morgon med att baka två kakor. En till våra gäster och en till mig! Alltså en med socker och mjöl och en utan. Ikväll vankas det middag med goda vänner och bus och lek för våra kottar som är väldigt goda vänner!

Nu blir det frukost. Ägg, gröt, kaffe...det vanliga.

/Mama, måste ropa efter mannen som får hjälpa mig härifrån...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar