onsdag 19 september 2012

Dagen som gärna får vara över

Hua, vilken dag. Lång, jobbig och tröttsam. Nu är den snart till ända.
Efter en vaken natt har jag idag haft tålamod NOLL - i alla lägen. Lillebror skulle ju till BVC - sån där mät och väg omgång - trodde jag. Nej, det var SPRUTDAX!!!!!!! Hjälp, min lille bebis är redan 3 mån och fått de otäcka sprutorna i båda låren. Oj, så ledsen han blev...och jag med :*(

Väl hemma igen var det bara snabbt in med Lillebror för att sen skynda på till mitt "egenmöte" jag hade idag. Bra slut efter mötet åkte jag och handlande - en massa grönsaker blev det. Ska rosta en massa godsaker i ugnen till middag idag.
Huvudvärk från helvetet. Känningar i halsen. Trött som en slagen hjälte. Det är JAG idag.

Mannen har varit och hyrt film och vi ska bara lata oss i soffan efter en hektisk dag. Tyvärr blev träningen inställd pga sjukdom. Därför blir det promenad, hopprep och gummiband idag istället.

/Mama, önskar klockan vore 22 - bra tid att lägga sig på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar