lördag 22 september 2012

Stark försäljningsångest!


Jag gör så gott jag kan men det är så himla tungt att behöva göra sig av med så mycket fina kläder och skor som L haft. Jag har hur mycket som helst.

Tidigt bestämde jag att lite skulle jag få packa ner i en låda som jag bara skulle spara...bara för att. Men nu när jag ser att denna lådan blir både en, två, tre...osv då håller det inte längre.
L som har varit väldigt försiktig och varit rädd för att kladda/smutsa/blöta ner sig har ju kläder och skor som ser oanvända ut.

Nu hittade jag på Moomin och Kavat höst/vårkänga - ser ut  som nytt!!! Hojta till om ni vet någon som är intresserad!



/Mama, tycker det är liiiite synd att Lillebror inte kan ärva någonting. De blir liksom helt fel säsong på allting. Vore inte så snällt att ta på honom vinterskor i sommar och sommarskor till vintern. Kan uppfattas som vanvård (?) ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar