fredag 28 september 2012

Så fann jag den tillslut...

ÄNTLIGEN har jag hittat mig en jacka. En snygg jacka som tydligen är sydd efter mig :) Låt mig presentera min nya vän för några vintar framöver.


Nå, vad tycks!?

Jag supergillar den iaf. Var och provade den på stan. Gick sen hem och hittade en sida på nätet som sålde den för 600:- mindre. Vilken lycka är inte det!!! Varsågod, Mama!

Ett par nya stövlar och jag är redo för vintern även jag.

Och jag som är lite sen av mig blev introducerad först nu om det lilla hjälpmedlet som både ger volym och som bidrar till att man inte behöver några som helst produkter i håret. Sicket trolleri! Och jag som bär på en stor och tung kaluffs trodde aldrig den skulle funka på mig...men oj så fel jag hade! Självklart är det ett måste i mitt badrumsskåp.

Baresso

Fick ju självklart tjeja-till-det-lite och ta en Rosa!

Nu ska jag bara ta det lugnt. Gå och tvätta av mig sminket, lägga en ansiktsmask och passa på att betala räkningarna. Sen tänker jag krypa ner i sängen och titta på TV tills jag somnar. Oj, så skönt!

Vad hittar ni Mamas på en löningshelg som denna?

/Mama, njuter av dagen som spenderats med "grannarna"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar