tisdag 18 september 2012

Babyshop & PC

Igår blev det löpning med bästa P. OJ...va långt jag har kvar innan jag är i form idag. Och jäklar va ont det gör i fogarna idag...för att inte tala om inatt. Vet inte vad jag vågar göra eller fortsätta med. Är det farligt att fortsätta springa tro? Någon med kunskap?

En sak är säker i alla fall och det är att P är en jäkel i löparspåret så nu får jag passa mig. Måste ligga i hårdträning.

IDAG kom leveransen som jag tröstshoppade igår - från Babyshop!!! Im happy! Oj, va fina kläder. Visar sen!

Ikväll vankas det PC på gymmet. Första gången sen evigheter så det är pirrigt. Men ska göra mitt bästa. Imorgon är det vägning och mätning igen. Så det är sista chansen att bränna för denna veckan :)

Liten är mycket piggare vilket är en stor lättnad. Febern sitter i fortfarande men inte alls lika hög. Vi myser vidare med glassar, saft och Disney Channel <3

/Mama, önskar jag kunde ha stl 98 - va fina kläder jag skulle ha idag då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar