fredag 7 september 2012

Lidström, jacka & kööööör!!!!

Idag har vi kollat läget på stan då Nicklas Lidström fick sig en egen gatsten! DET är det inte alla som får.
Gammal i gemet - snygg som få ;)

Jackan jag visade i förra inlägget ska tydligen bli MIN!!! Min man sa att jag kunde få den. Jag frågade om han inte skulle fråga vad den kostade. Han drog till med en hög summa och när jag sa att han var tvungen att du dubbla den drog han efter andan och i en utandning svarade "jahaa"
Haha!!!
Jag svarade att jag nog tycker jag är värd den ändå - och han höll med.
Imorgon åker vi iväg och tittar på den!!! Klämmer och känner lite.

Vågen visade något mycket trevligt idag. En ny lägre siffra visades först i displayen och ett nytt 10-tal är här!!!
Nu kööööööör vi!!!!!! Jag firade med en PW med barnen på 1,5h. Oj va lätt det går.

/Mama, ska få prova ut en Peakjacka imorgon!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar