söndag 30 september 2012

PW, lekparkshäng & nya renoveringsidéer

Ny dag - nya utmaningar!
Börjar känna mig riktigt pigg i kroppen nu. Vilken lycka! För nästa vecka kör jag igång med hårda tag igen. Har mycket förlorad tid att ta igen på gymmet. Lillebror ligger och sover nu. Bara han vaknat och fått mat bär vi iväg på PW, jag och barnen. Får familjen till det på eftermiddagen blir det gymmet för min del.

Det ser ut att kunna bli en fin dag med lite upphåll också vilket vi inte är bortskämda med. Då är lekparkshäng ett måste. Liten måste verkligen få leka av sin överskottsenergi. Jag hittade på en kaffeservis som legat undanpackad för hon var för liten när hon fick den. Lyckan blev total! Hon är lyrisk över sin servis som är röd med vita prickar.
Gissa om jag blivit bjuden på te, kaffe, mjölk och saft under morgonen :)
Te-party is the thing!!!

Försöker komma underfund med vad vi ska ha för handtag på köksluckorna. Det är viktigt att de passar med kaklet och stilen med resten av huset. Inte lätt detta. Och det är inte det att utbudet är dåligt....tvärtom. Det finns för mycket att välja mellan - beslutsångest.
Kaklet kommer i alla fall bli vitt, lite avlånga plattor. Blir bra. Sen lägger vi in trägolv även i köket. Tanken var att lägga klinker från början men nu har vi tänkt om!
Wiiii va roligt det är!

/Mama, har glidit ner i löparbyxorna och är redo att bli svettig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar