måndag 4 april 2011

Är så där lagom...

...trött och slut i kroppen efter ett hårt träningspass.
Idag var det tungt. Idag ÄR det tungt. En tung dag över lag.
Det är mycket att tänka på just nu. En hel del att förbereda sig inför och det kräver ett starkt psyke. Jag gör mitt bästa och jag laddar så gott jag kan. Men det känns svårt. Svårt och tungt.

Men nu rycker vi upp oss och tänker positivt och framåt. Imorgon väntar en hårt träningsdag. En träningspass som kräver laddning redan från frukost. Såg också idag att ett gästpass ska sättas in på fredag! Tjohoo! för det. Bodycombat! Så himla roligt. Självklart står jag först på bokningslistan för passet ;) Annars brukar jag ha vilodag på fredagar men inte när det dyker upp sådana här roligheter.

Nu väntar duschen på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar