tisdag 19 april 2011

Träna, träna, träna!

Svettig och utmattad sitter jag nu här och knappar - återigen.

Dagen har gått fort idag. Tycker varje tisdag går fort. Har lite dåligt flyt på planeringen. Men dagen kom till sin enda ändå.
Träningen var UTMATTADE minst sagt. På Zumban ville inte benen riktigt som jag ville. Men jag höll ut och genomförde mitt träningspass på 2h och 15min. Stolt!
Plus att jag hann med milen på förmiddagen. Så idag blev en bra dag.
Kör på samma imorgon. Det är så härligt att komma iväg runt 9-tiden. Sen har man liksom gjort sitt. Dyker det upp någonting som gör att man inte kommer iväg till gymmen så har man i alla fall genomfört en mil. Det är i alla fall jag nöjd med.

Nu blir det duschen för hela slanten. Tidig kväll ska jag ta och det ska bli så skönt. Självklart en proteindrink till duschningen också! Hörde jag ett.. SKÅL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar