fredag 29 april 2011

Ditten och datten...och så min FÖDELSEDAG!!!

Ännu en härlig och solig dag börjar närma sig sitt slut. Har nyss bäddat rent i våra sängar. Det luktar sköljmedel i hela sovrummet! Undrar just varför man inte gör det oftare(?) Finns det något skönare än att krypa ner i en nybäddad säng?

Det blev ett besök till mina föräldrar idag. Stor gård för Liten att springa runt och leka på. Härliga soldäck för Litens mamma att sola på ;)

Under eftermiddagen har vi som bekant PACKAT. Och till min stora förvåning så börjar det synas att lägenheten snart är tom. Konstigt. Det här är så overkligt så det känns konstigt att vi packar ner vårt liv i kartonger igen då jag tycker vi nyss packade upp det. Men vi ska nog få en rätsida på detta också :)

Och till allas stora glädje så måste jag ju påminna om att jag fyller år snart. Då jag vet att ni så gärna vill överösa mig med presenter så kan jag bara informera om att det är en POLICE klocka som står på önskelistan i år. Ett HERR ur!!! Observera att det INTE är en POLIS klocka (något som poliser har) hahaha, utan MÄRKET POLICE!
Jepp...så är det! Så ni som inte tänkt gratta mig väl ge mina päron en hint om att jag vill ha ett bidrag till denna klockan. Den är lite för dyr för att ges bort av en och samma person.

Så, då hade jag lättat mitt hjärta om det också. Jag är som barn på julafton. ÄLSKAR presenter. That´s me! Kommer aldrig att växa ifrån det.

Imorgon väntar milen på mig. Och då ska inte Liten med i vagnen. Jag ska ut på löpning - helt själv! Det ska bli så härligt. Ser verkligen fram emot det. Men med min otur så regnar det väl bara för det ;) Nej då, nu ska jag inte vara sån. Jag är förväntansfull.

Nu ska jag dega i soffan och käka mina Paranötter. Det är mitt tips idag. Paranötter - naturella. Bra för mycket, bl.a. förbränning. Sen gör det ju inget att de är GÖR-GODA heller!!! Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar