måndag 11 april 2011

Oj, va lätt det går! ;)

Idag har det varit fullbokat schema hela dagen. Det blev så fullt så jag hann inte med träningen till slut. Lite surt. Men dess mer kakel-tittande och klinker-inköp!!! Tjohoo! Det är sant. Vi har köpt vår första mosaik till vårt nya badrum. Det kommer bli sååå SNYGGT! Kan knappt vänta tills vi ska börja

MEN vad gäller den uteblivna träningen...inte något ont som inte har något gott med sig...för det blev premiär tur i mitt favvo löparspår!!!! OJ, va lätt det gick idag! Snabb som 17 var jag (inbillar jag mig) Benen pinade på i bra tempo medan jag sjöng med till:


Härligt med sådana här dagar! Och jag har sagt det förut men man måste passa på att njuta när träningen känns lätt för det är inte ofta den gör det. Så nu gör jag det!

Annars har vi varit ute och lekt mellan varven vi har varit och tittat på keramik. Mellis åt vi i lekparken och Liten sken som en sol och var ordentligt nöjd med att ha både sin mamma och sin pappa som gav sin 100%-iga uppmärksamhet hela tiden  <3

Nu är jag duschad och klar för ikväll. Blev en sån där riktigt lång dusch med hårinpackning, peeling och ansiktsmask. Nu känner jag mig som en ny människa.
Dags att intaga en kopp grönt jasmin te.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar