onsdag 27 april 2011

Tillbaka!

Ja, nu är vi på hemmaplan igen. Vi flydde för några dagar. Men nu inser vi att vi måste komma tillbaka till verkligheten och ta tag i det tråkiga och jobbiga med att flytta - PACKNING! Blä!

Jag har laddat batterierna och gått mil långa promenader om dagarna. SÅ härligt! Och det ska fortsätta så. Förbränning - tack!

Jag har nyss varit på Pump. Och idag var jag stark. Och som ni vet - när man är stark ska man bara njuta och klappa sig själv på axeln. Det är ju inte så ofta det sker. Så, jag njuter.

Jag håller på att lägga om min träning och min kost lite. Tänkte jag skulle presentera mitt upplägg här på bloggen när jag är färdig. Men det är lite förfiningar kvar ännu.

Nu väntar duschen med hårinpackning och ansiktspeeling! Lite egentid innan det är dags att packa några fler kartonger.

God Afton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar