torsdag 14 april 2011

Benhinneinflammation

Fy och blä och stackars mig. Jag har benhinneinflammation. Att jag aldrig lär mig. Det är samma sak varje år när jag börjar med löpningen utomhus. Det slåt aldrig fel. Jag måste smyga in löpningen. Men då det är så roligt och när det känns så bra så springer jag ju på. Sen får jag lida för det i efterhand. SÅ tråkigt. Och SÅ ONT!!!

Det är bara att vila bort det. Men jag ska gå på Core idag i alla fall men hoppar över Step passet. Det skulle ta livet av mig annars.
Men det är skönt att kunna göra någonting.

Idag har vi tillbringat många timmar hos Litens bästa vän och våra härliga grannar. Det är så roligt. Och det är så härligt att se hur bra de leker tillsammans.

Nu ska jag ladda inför träningen och passa på att byta om i tid och inte stressa iväg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar