söndag 24 april 2011

Promenader...

...i solskenet - jag får inte NOG!!! Det är så härligt!
Liten fick självklart ett stort påskägg igår fullproppat med majskrokar, morotssticks, russin och en klänning och en pyjamas. Russinen var bäst!

Jag fick inget påskägg (som vanligt) men på något vis så slutar jag aldrig hoppas på att något oväntat ska inträffa ;)
Jag hade ordnat så mannen fick ett påskägg från Liten!! <3 Båda blev lika förvånade ;)

Nu ska jag ut på 1 av mina 3 promenader som jag ska avverka idag. Jag håller på att fokusera på förbränning just nu. Ligger lite lågt med gymträningen och kör förbränning mer. Nu efter påsk när vi kommer hem ska jag börja med ett nytt och spännande matupplägg. Det är 2-4v. man kör. Är ni med mig?
Presenterar mer om det senare.

Nu - UT!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar