torsdag 7 april 2011

Det är nog för mycket?

Jag vet inte riktigt vad jag ska skylla på men det är nog för mycket nu. När jag får för mycket att göra gör jag ingenting. Känns det igen? Likt ett apatiskt beteendet. Sitter helst och stirrar mig blind in i en vägg(!) På förmiddagen har jag "jobbat" lite. Och visst, jag har kommit en bra bit. Men det är ju rutinerna som blir störda när man hittar på annat. Vi har väl inte fått på oss kläder förrän nu efter lunch. Inte klokt. Någon långpromenad blir det inte. Det STORMAR! Plus att jag hinner inte det. Men ut en sväng måste vi. Liten måste få andas lite frisk luft...och jag med för den delen.

Ikväll vankas det träning igen. Jag kom mig inte iväg igår. Och det var lika bra det. Känns dock inte mycket bättre idag med träningsvärken men idag "köper" jag inte det. Nu får värken tränas bort istället. 
Jag har hittat en ny vikt här hemma som fungerar perfekt om man inte har en kettlebell - LITEN! Svingas mellan benen och upp mot taket. Gissa om det går hem! Förtjusande rop och skratt. Perfekt! Lek & bus samtidigt som träning.

Det får nog bli dagens tränings tips. Ta en barn och svinga med ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar