torsdag 28 april 2011

Vilken HÄRLIG dag!

Jag vill börja med att skicka 1000 kramar till våra härliga vänner som vi spenderat dagen med. Så mycket skratt och sköna samtal under hela dagen. Barnen har bubblat av skratt. Gungat, kastat boll och konverserat på sitt egna lilla sätt. Fantastiskt härligt!

På förmiddagen var jag tvungen att klaga lite på Lindex som sålt måndagsexemplar (eller läs: barnkläder) till mig ;) Men jag är en mycket nöjd kund som gick från butiken med helt nya kläder. Stort PLUS till Lindex. Rekommenderas varmt!

Sen gick vi vidare på jakt efter roliga leksaker till sandlådan (omöjligt att hitta här där vi bor) vi hittade leksaker men inte så roliga. Får duga så länge dock. Men i all hast försvann Litens Snuttis! Vilken fasa! Men då det finns härliga människor med gott hjärta som lämnar in upphittade Snuttisar i kassan så räddades vår dag! Stort tack till er/dig - vilka/vilken ni/du nu är :)

Innan vi mötte upp våra vänner laddade vi picknick korgen med kyckling, pasta, bönor, broccoli och en massa frukt. Sen bar det av!
Super härligt!

Ikväll var det dags för 2h träning. Core och step stod på schemat idag. Nu sitter jag här utslagen, trött men nyduschad :)
Så nu tänker jag slappa framför TV:n resten av kvällen med gott samvete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar