tisdag 5 april 2011

Kanske en vändning(?)

Efter en (god)nattsömn har jag nu återfått lite kraft och det är dags att fånga dagen. Som sagt blir det en tuff träningsdag idag och det ser jag fram emot. Men först och främst är det ett par andra saker som ska hända och det räcker gott och väl för att magen ska ha blivit invaderad av fjärilar :) Spännande!
Mer om det senare!

Nu vankas det frukost. Liten är galen här i vardagsrummet och gör allt som möjligtvis går för att få upp sin pappa ur sängen för att spela fotboll. Går så där :)
Liten ska få gröt och vad jag ska få är ännu oklart.

Sen blir det långpromenad med vagnen. Vädret har lovat regn...eller vädret(?) meteorologerna har lovat det. Men hur ofta har de rätt???? Så jag hoppas på att moderjord har tänkt sig något annat och ger mig SOL idag.

Men nu är Liten otålig och väntar med iver på sin gröt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar