fredag 15 april 2011

BROMSA!!!

HJÄLP! Jag hinner inte med!!! Seriöst. Nu går det lite för fort för att jag ska känna mig bekväm. Det här är bara början och hjulet snurrar redan i ett temo jag inte behärskar - kan man snällt säga.
Vi har fått tillgång till HUSET mycket, mycket, MYCKET tidigare än vad vi trott. Så tidigt att jag knappt kommer att hinna packa ner alla våra saker innan flyttbilen går. Och som om det inte var nog så är våran flytthjälp BORTRESTA dagarna/helgen då det är dags. Kan inte bli bättre - NOT!
Men det är väl TUR man har en sån fantastisk man som är så cool och kan lugna mig på ett sätt som ingen annan. Han menar att det här är inga som helst problem och vi kommer lösa det ändå. Jag klamrar mig fast och litar till fullo på honom. För om jag inte gör det kommer jag få ett bryt.

Nu ska jag fortsätta kvällen med att lugna ner mig. Önska mig lycka till...

1 kommentar:

  1. som sagt så finns vi här åxå:) å kastbilen kan jag köra vettu ;)

    SvaraRadera