söndag 11 september 2011

Bobux!

Liten sover middag och jag passar på att avnjuta en stor (läs balja) kaffe och uträttar lite nätshopping.
Som ni vet är jag lite svag för Bellio tofflorna. Ekologiska skinntofflor i underbara färger och former. Beställde ganska nyligen Litens andra par som ska vara på dagis. Nu har vi ganska kalla golv här hemma och värre lär det bli i vinter. Så för att slippa släpa - komma ihåg - glömma tofflorna varje dag fick det bli ett par till. Bellio är ganska dyrt men så hade jag sån tur att komma över ett par Bobux (som Bellio fast annat märke) tofflor istället. En nätbutik hade utförsäljning och jag slog till på fraktfritt alternativ. Blev inte alls så farligt dyrt. Men ett par härliga tofflor rikare.

Sen fick det bli en ny ansiktskräm till mig från MD. Räknade ut att jag haft min kräm i 5mån. Så jag betalar gärna lite mer för en dryg kräm än lite för en som tar slut på ett par veckor och man tvingas köpa ny med detsamma.

Ja, nu var det ju inte meningen att jag skulle sitta här och skryta om en massa saker jag köper (det är inte riktigt jag). Utan detta var mer ett rest.inlägg då jag fick lite "egentid" under Litens middagssovning. Men ni får ta det som ni vill!

Väntar nu in pappa som förhoppningsvis kommer förbi och hjälper oss med badrumsfönstret i eftermiddag. Vi ska byta fönstret till ett mindre.
Försöker komma på en god middag att bjuda på också om han kommer. Fjäsk är alltid bra ;)

/Mamaträning, lär uppsöka toaletten för 3e gången under min lilla kafferast :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar