söndag 4 september 2011

Nattfrämmandet har lämnat oss

Nu har mamma/mormor åkt hem till sig efter en mysig gårdagskväll och morgon.
Efter frukost begav vi oss ut på promenad och då detta är min mors hemtrakter så visade hon ett mycket mysigt område att promenera på. Jag blev lyrisk! Det är en perfekt slinga för en snabb morgonprommis eller löptur. Att det sen är så idylliskt så man blir tårögd gör inte det hela värre direkt :)

En härlig träningsvärk vilar, förövrigt, över mig idag. Den har riktigt bitit sig fast. Så promenaden var en jätteskön massage för mina hårda och stela muskler. Förövrigt är det vila som gäller idag. Återhämtning i största allmänhem för nästa vecka drar hårdträningen igång. Längtar!

Nu blir det lunch för att sen planera lite inköp till kvällens middag. Mannen har beställd hembakad pizza. Jag har beställt hyrfilm ;)

/Mamaträning, känner ett lugn över sig idag och njuter utav det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar