fredag 9 september 2011

Klipper, klistrar och äter tomatsoppa!

Jaaa...och soppan var då den första och sista gången jag äter. Fy 17 va äcklig. Fick skölja ner varje sked med en stor klunk kaffe. Nej, oätbar. Man ska laga mat själv inte köpa något färdig bara för reklamen visar att den ska vara sååååå bra och såååå himla god. För det enda som händer är att man blir än lite fattigare och dessutom väldigt besviken.

Förövrigt så sitter jag och klipper ihop Litens "Boken om mig" som ska finnas på Dagis. Vilka minnen det väcker. Att få bläddra bland massa kort och välja ut. Minnas tillbaka. Göra sig påmind om...att faktiskt min Liten hade stl 40-45 de första veckorna efter födseln. Min BEBIS är ett barn nu.

Efter jag lämnat Liten på dagis åkte jag och tittade på badrumsinredning. Fick mycket bra hjälp och idéer och framförallt MASSOR av kataloger. Bara att gräva sig ner i sidorna och börja välja. Jag har tänkt om lite nu...gällande vissa delar av badrummet. Spännande... Jag hinner nog ändra mig många gånger till innan det blir klart.

Nu måste jag fortsätta mitt jobb med albumet om jag ska hinna till det är dags för hämtning.

/Mamaträning, känner sig kreativ idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar