torsdag 8 september 2011

Kanske jag har ett liv trots allt ;)

Ser ni va risig uppdatering det varit den sista tiden. Börjar tro att jag kanske har lite annat att göra än att sitta här bakom skärmen och knappra.
Och det kan jag upplysa om att jag har! Tjohoo, jag har ett liv!!!

Jag kan börja med att berätta att ALLT tråkigt underarbete med badrummet är ÄNTLIGEN klart! Elektrikern har varit här idag och lagt värmeslingorna. Sen var det flytspackel över det. Jag blandade massan med en gigantisk visp medan min man trollade fram rätt lutning och fall på golvet. Sicket samarbete!

Nu är det i alla fall det roliga kvar! Vi letar badrumsinredning som galningar och det är inte lätt vill jag lova. Får lätt lite beslutsångest när det kommer till så definitiva beslut. Jag menar, det är ju inte så att vi tänker dra ner inredningen om ett par månader och byta till något annat för vi inte gillar´t.
Nej, det gäller att välja noga.

Nu ska jag avsluta lite andra påbörjade projekt jag pysslat med idag.

/Mamaträning, funderar på vem som bestämt att ett dygn ska bestå av 24h

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar