fredag 9 september 2011

Kvällspromenad - check!

Familjen tog en kvällspromenad innan Litens läggdags. Nu nattar pappan och jag får lite andrum innan jag kliver på nattpasset ;)

Albumet blev klart i tid och ligger nu på dagis för att bli inplastat och ihopsatt. Jag är nöjd! Liten blev också nöjd när jag visade min kreation.

Det är så roligt med Liten nu. Det är mycket som händer och språkutvecklingen har tagit sån fart bara på några dagar. Enstaka ord sätts nu ihop och bildar korta meningar. En väldigt märklig känsla att höra sitt barn prata "riktiga" ord. Meningar.

Imorgon åker vi och hälsar på morfar och hoppas på att komma ut i skogen och hitta oss lite svamp.

/Mamaträning, lägger sig tillrätta i soffan med badrums-inrednings-katalogerna på hög bredvid. Nu ska här väljas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar