måndag 5 september 2011

Just nu är det ganska mycket som händer och mycket som måste tas tag i. Nu är ett tillfälle där dygnet skulle behöva ha ca 6h mer. Jag HINNER inte det jag ska. Att prioritera om är inte heller enkelt då allt måste göras samtidigt är att klaffa.
Jag och Liten har i alla fall varit och handlat på förmiddagen. Planen var att jag skulle hinna en hel massa när det var dags att sova middag. Vad som INTE ingick i min plan var att idag var en sov-vägrar-dag. Så Liten har inte somnat ännu och kl är snart 15:30. Och NU blir det minsann inget sova av.
Bara att försöka stressa vidare. Jag vet att jag har mitt andningshål ikväll när jag ska få träna. Och tro det eller ej men ikväll blir det spinning! Jag har bestämt mig. På´t bara :)

Uppdaterar senare om jag överlever ;)

/Mamaträning, gillar inte riktigt när saker och ting krånglar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar