torsdag 22 september 2011

Här är jag!

Ja, rubriken får tala för sig själv. Ibland är det bara svårt att hitta på en.

Som en del redan vet så har jag alltså blivit instruktör (extra vid behov) på gymmet där jag tränar! Det är så spännande så jag vet inte vad. Som sagt är det bara extra men det är lika roligt för det. Jag ska hoppa in nu vid frånvaro på ett gruppträningspass och det är som en liten dröm gått i uppfyllelse ;)
Att JAG skulle bli tillfrågad fanns inte på världskartan. Men det blev jag! Och jag är stolt som Tuppen för det. Det är svårt, jäkligt svårt, men det kan bara bli bättre :) Och bättre ska jag bli. Jag ska inte göra dem besvikna.

Förövrigt har jag kommit i kontakt med en arbetsgivare idag och jag hoppas SÅÅÅÅ att det ska gå vägen. Och skulle det nu gå vägen ska det bli så himla roligt att få berätta för er vad det gäller....för det är det sista ni kan ana att jag skulle jobba med. Hahahah!!!!!

/Mamaträning, ska titta på Superstars nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar