torsdag 1 september 2011

Pump ikväll!

Just nu laddar jag för gymmets första Pump som går av stapeln om någon timma. Laddad? Skulle kunna tro det :)
Var och hälsade på. på gymmet idag och fick se lokalerna. Lite oordning ännu men det kommer att bli så bra!!!

Köttfärssåsen står och kokar och jag passar på att vika in kläder i Litens garderob. Det blev lite påfyllnad idag igen :) Att låta bli att köpa barnkläder är nästintill en omöjlighet. Efter att jag lämnat Liten på dagis åkte jag och köpte 250kg flytspackel. Snacka om att jag fick mig en lättare uppvärmning inför kvällen ;) Tunga säckar. Bilen blev baktung och hostade sig upp för backarna hem :) Men nu jäklar ska det gjutas golv!

/Mamaträning, är så glad över att få komma till sitt nya gym idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar