söndag 18 september 2011

Egen-tid!

Imorgon smäller det!
Jag har planerat in egen-tid och jag ska ta mig själv på en shoppingdag. OBS! detta betyder inte att jag KOMMER att shoppa :) Tyvärr brukar det ofta vara så för mig att när jag bestämt att unna mig saker så hittar jag ingenting. När jag sen inte alls är ute efter att handla till mig själv eller då jag inte har ett korvöre på fickan - DÅ dyker allt upp i rätt färg, stl och form. Så typiskt.
Men vi får se vad morgondagen har att erbjuda. Jag ska iallafall försöka att ha en ta-hand-om-mig-själv dag och njuta av att det bara är jag och mitt ego ;)

Mina föräldrar har nyss varit här och hälsat på. Pappa har nämligen hjälp oss att dra lite ström och kopplat ihop vår nya taklampa i vardagsrummet!
Vad tycks!?
Vi blev väldigt nöjda!

Nu har jag tryckt i mig kesella och hallon under tiden jag skrivit. Jag har även hunnit med två samtal. Varav ett utav dem gav mig enorma fjärilar i magen ;)

Bäst att ta mig samma och publicera det här inlägget innan något annat kommer i vägen :)

/Mamaträning, ska fundera ut hur fjärilarna i magen inte ska utvecklas till fladdermöss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar