tisdag 13 september 2011

Det var länge sedan...

...jag längtade sååå efter att få åka till träningen. Det är alldeles för många dagar mellan träningen nu men det har inte fungerat att få ihop det.
Men ikväll är det dags. Och det ska bli så skönt. Det ska bli skönt att komma hemifrån också. Jag behöver det. Skulle behöva åka bort själv en heldag och bara umgås med mitt ego. Jepp, det skulle jag.
Liten fick stanna hemma från dagis idag efter helgens feber och magsjuka (trots att det hade varit behövligt att gå) Mer rastlös och uttråkad liten skorpa får man leta efter. Inte gör det saken lättare att det ösregnar hela tiden så vi inte kan gå ut heller.

Igår var pappa här och hjälpte oss att plocka ur badrumsfönstret. Nu är det bara att tuta och köra! När väl det nya fönstret kommer är allt förarbete redan gjort - bara att sättas in.

Nu ska jag försöka få klart sovrummet som jag vänt upp&ner på. Storstädar. Det tar ju också sin lilla tid med Liten som helst vill sitta i skurhinken hela tiden.

/Mamaträning, behöver sina vänner och ett spa - tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar