lördag 3 september 2011

...och det bara fortsätter!

...träningen alltså!
Så jäkla bra pass jag varit på, på morgonen. Jobbigt som 17. Fått svettats ordentligt och det finns nog inget som taggar mer än när man blir riktigt dyngtrött efter en träning. Skakig, vinglig och utmattad - nej, jag menar inte bakis ;) Träning var det ju!!!

Nu är lunchen intagen. Jag har hunnit duscha och mannen ligger och sover middag tillsammans med Liten. Själv skriver jag inköpslista inför kvällens middag. Vi får kvälls- och nattfrämmande idag. Spännande! Det är mormor själv som kommer på besök. Blir mysigt för Liten att hon ska sova kvar.

Men nu måste jag sätta fart. Har redan suttit stilla för länge. Vore ju tragiskt om jag blev kvar här på stolen och inte kunde röra mig mer idag :)

/Mamaträning, undrar hur morgondagen kommer att se ut från sängläge ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar