torsdag 15 september 2011

Träningsgarderoben!

Ett MÅSTE just nu är en ny träningsgarderob. Och NEJ det menas inte att jag ordagrant behöver en ny "garderob" :)))) Hahaha!

Min man: Var ska den stå och varför måste man ha en särskild garderob för det?

Jag: Määäh! Jag menar ju inte själva garderoben, förstår du väl. Jag menar en hel massa nya träningskläder.

Min man: Du sa garderob!

Jag: Du märker ord!

Det är alltså prio 1 att fixa nya träningskläder. Och då menar jag inte lite dutt här och där...utan ett LAGER! Men jag måste få tid att åka iväg i lugn och ro och prova och låta det ta den tiden det tar. Det är inte lätt att prova kläder med Liten tjoandes utanför. Blir en aningen stressad då. Så nu ska jag få den tiden och jag ser verkligen framemot det!

/Mamaträning, tycker sin (förvirrade) man är lite söt när han märker ord :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar