onsdag 28 september 2011

Tjohoooo!!!!!

Just nu känns det himla bra!
Här sitter lilla jag och ska precis skriva de stora orden....JAG HAR HÅLLIT MITT FÖRSTA GRUPPTRÄNINGSPASS!!!!!!!!!
OM ni visste va pirrig jag varit idag, från och till. Tillslut åkte jag till gymmet redan en timma innan passet ens skulle börja. Men det var jätteskönt. Gott att vara på plats. Få prata med erfarna tränare och instruktörer och bara få lyssna genom låtarna som ingår i koreografin.
Sen kommer en härlig grupp kunder med världens förståelse! Så nervositeten släppte ganska fort i deras sällskap.

Tänk vad man växer som människa när man tänjer lite på gränserna och vågar göra något som man kanske inte helt behärskar. Nu ska jag bara bli bättre. Man kan alltid bli bättre. Träna och öva vidare, det ger färdighet!

Nu ska jag lata mig resten av kvällen och bara "vara". Imorgon bitti väntar gymträning.

/Mamaträning, kommer att sova riktigt gott inatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar