fredag 16 september 2011

Snabbshopping

Jag och Liten stack iväg för lite snabbshopping på förmiddagen. Mannen skulle mura klart badrumsfönstret och fick lite tid för sig själv. Det blir verkligen toppen!

Jag har köpt mig ett par jeans! Så skönt att äntligen fått tag på ett par. Jag är väääääldigt kräsen när det kommer till jeans. Jag är hellre utan om jag inte hittar de perfekta!
Liten fick också en ny outfit. Det hade inte kommit ut i butiken ännu utan hade precis packats upp och skulle köras ut. Men så stod jag där just i stundande minut och upptäckte mitt fynd. Det är nämligen fotografering på dagis på måndag och vem vill inte se nice ut på sin första förskolefotografering ;)

Nu ska jag fortsätta homestyla mitt vardagsrum som jag påbörjade igår. Tjingeling!

/Mamaträning, har hittat lite för många nya idéer för homestyling. Blir inte lätt att välja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar