torsdag 1 september 2011

Sparkar igång dagen...

...med ett besök på Byggmax. Vi, jag och min man, är stammisar där nu. Kikar in i alla fall ett par gånger om dagen och handlar för dyra pengar varje gång. Finns det något tråkigare att lägga pengar på (än sånt som inte syns) Men det blir förhoppningsvis bra i slutänden.

Jag ska också försöka hitta mig lite nya träningskläder och sen det viktigaste av allt...INVIGNINGEN av gymmet!!!! Jepp, idag drar det igång och jag är självklart på plats. Ska titta in nu på förmiddagen och ikväll väntar ett Pump pass!
Jag är glad som ett barn på julafton!

Vad som inte känns lika kul är att jag nyss lämnat en Liten, på dagis, som gråtit hela morgonen. Men när vi väl parkerade utanför så var allt som bortblåst och det sprangs över hela gården mot dagisentrén. Jag får ta det som ett gott tecken. Väl inne i hallen var det bara fröken som gällde och jag var bortglömd :)
Jag hoppas bara det INTE är några sjukdomar eller förkylningar på gång. Det vore inte så konstigt med väldigt tråkigt. Pepp, pepp!!!

Nu är det dags att dra igång dagen om jag ska hinna med allt.

/Mamaträning, ser framemot att träffa sina "vänner" på Byggmax ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar