tisdag 20 september 2011

Nu har jag sugit på en karamell väldigt länge...

...kanske jag skulle ta och berätta... :/

Jag har fått ett litet uppdrag. En förfrågan som berört mig mycket och som jag själv inte trott på så därför inte skrivit någonting om.
Men nu är det ett faktum och det är inte långt kvar tills det smäller.
Jag har fått äran att hoppa in (extra) som instruktör på det nya gymmet!!!!!!! Det gäller gruppträningsinstruktör men vilket/vilka pass håller jag för mig själv - än så länge (vill inte ha oväntad publik) Hahaha!!! Jag som har skräck för att prata inför större grupper. Scenskräck! JAG ska stå där. Oj oj oj....
Jag behöver all pepp jag möjligtvis kan. Det är stort. För mig är det stort. Och framför allt en ära att få bli tillfrågad och betrodd att jag skulle klara det. Jag ska göra mitt bästa.
Nu har jag tränat hela eftermiddagen/kvällen på koreografin. L har också varit med och "hjälp" till :) Eller iallafall varit mest i vägen. Men någon måste ju vara det också!

Imorgon ska jag och min man gymma tillsammans sen ska jag stanna kvar och träna i lokalen jag ska köra passet i. Skönt att få vara på plats och träna istället för i vårt gästrum :)

/Mamaträning, är spänd av förväntan och lycklig för förfrågan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar