lördag 24 november 2012

IKEA

Imorgon ska jag få egen tid. En egen dag. Jag ska göra det jag älskar mest (näst efter träning) shoppa, kolla inredning och kläder!!! Jiha!!!

Först och främst ska jag uträtta en massa ärenden på IKEA. Inte alla inköp lika roliga men några är det dock! IKEA är ju alltid kul att gå på så det lär nog inte gå någon nöd på mig.

Till lunch hoppas jag att få möta upp en gammal vän som det var alldeles för länge sen jag såg. Hoppas på massa tjatter och glada skratt. Vi får se. Det var ju det där med livspusslet som ska gå ihop.

Kanske jag också passar på att kika på en och en annan julklapp också. Eller blir det bara till mig? ;)

Allt detta roliga om ingen hemsk magsjuka slår till. Tycker mig se magsjukor lura i varje hörn nu för tiden. Inte för att jag känner av något men man ska aldrig säga aldrig.

Nu har båda barnen somnat. Trötta efter en intensiv dag. Lillebror somnade redan strax efter 18 så det blir kul tt se om han tycker det är morgon vid 2 i natt. Liten kraschade nyss i säng. Tog inte mer än ett par minuter. Så nu ska jag njuta av min man - nej inte så. Jag ska passa på att prata med honom och planera inför vår kommande framtid. Som utlovat har jag ju en bomb att släppa snart. Troligen blir det nästa vecka!

/Mama, ska få kli på fötterna och en massa fot/vad massage. Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar