fredag 23 november 2012

Plötsligt händer det...

...nej vi har inte vunnit på triss. Bättre upp!

Mannen kom hem från jobbet med en flaska skumpa och meddelade att vi hade något att fira.
Han har tagit en veckas SEMESTER!!!! När man är som mest slut och det varit väldigt jobbigt en tid så dyker detta upp.
Det kunde inte kommit mer lägligt. Vi har bokat in hela nästa vecka för att ta tillvara på tiden på bästa sätt. Till och med vilostunder är schemalagda :) Jag är så otroligt tacksam.

Den senaste tiden har jag varit väldigt nere pga privata skäl. De man tror ska stå en närmst finns inte där när man som mest behöver dem. Det blev för mig väldigt svårt att ta in och det har satt sina spår.

Vad jag lärt mig är att jag måste vara otroligt stark själv. Som person. Som mamma och som fru. Är det något som kan bevisa det så är det den senaste tiden. Nog om det.

Stark. Glad och med nya tag.

Får skryta om att jag äntligen börjat trillat nedåt på vågen igen. Vilken befrielse.
Liten är frisk. Vilken befrielse. Mannen ska vara hemma med oss en HEL vecka. Vilken befrielse.

Nu blickar vi framåt. Nya starka tag.

/Mama, fullkomligt älskar överraskningar likt dessa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar