onsdag 21 november 2012

Speed!

Dagen i korthet.

- Mamma på plats vid 8. Passade Lillebror så han fick sova när jag körde L till FS.

- Hem, käkade frukost.

- In till stan (med mamma, hennes väninna o Lillebror i släptåg) Hängde på låset.

- Shoppade nya träningskläder, ny topp och en underbar kofta till L.

- Hem, kastade i mig en proteindrink och sen iväg och hämtade hem min L.

- Hem, mellis! Lättkvarg till mig. Smörgås och frukt till L.

- Mötte mannen i dörröppningen. Lämnade över väsentlig info. för att sen dra vidare mot gymmet.

- Körde igenom passet jag skulle hålla timman senare.

- Timman senare. Kör passet för kung och fosterland med ett riktigt adrenalinpåslag!!! Shit va häftigt och så himla roligt.

- Trött. Utmattad. Orkeslös. Och supernöjd sitter jag nu vid köksbordet och avnjuter dagens middag. Se den fantastiska bilden nedan :)

- Mätt och belåten hoppar jag nu in i duschen och kastar mig sen på soffan med fötterna i mannens knä. Tänker inte röra en fena mer på resten av kvällen.

/Mama, älskar sin stepgrupp!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar