söndag 11 november 2012

Vaken

Här är jag - livs levande men så nära medvetslös. JAG BEHÖVER SÖMN!!!

Men Lillebror håller inte med. Pigg men grinig och gnällig. Har nog väldigt ont i den lilla munnen :(

Hur som helst så har vi firat farsdag <3 Och JAG har blivit uppvaktad också - undrar om mannen läser bloggen ändå ;) Han kanske förstod att jag behövde något. 3 vackra röda rosor kom han hem med <3 <3 <3 ...bara så där! Gissa om jag blev glad. Ska ta en bild på dem och visa och riktigt skryta för er.

I farsdagpresent fick han en ansiktscreme från Bulldog av barnen. En ekologisk serie utan parabener och skit. Nu hoppas vi den ska vara till belåtenhet. För SJÄLVKLART måste männen också ta hand om sig! Vi blir inte yngre liksom.

Jaha. Nu undrar jag hur länge till Lillebror hade tänkt hålla igång. För jag hade nämligen tänkt att ge upp för länge sen.

/Mama, är skittrött men skitlycklig över världens bästa pappa (och man)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar