tisdag 20 november 2012

Tränad/tränat

Mer träning än så här kan jag inte få till. Nu har jag varit och kört igenom passet en sista gång inför morgondagen.
Jag har fått lärt mig hur jag kopplar in telefonen, vad jag ska göra om headsetet krånglar och vilka knappar och rattar jag behöver hålla koll på.

Nu är det bara att köra. Ett pass blir aldrig bra innan det fått "gottat till sig" och man fått köra det några gånger. Och den erfarenheten kan jag inte få förrän jag helt enkelt stått där framme några gånger. Jag är taggad till tänderna! Det ska bli himla kul ock det känns mer roligt än nervöst - vilket är skönt!

Dag nr 2 på mitt nya matupplägg är snart till ända och det känns riktigt bra. Mätt och belåten fast med en mer långvarig känsla. Svårt att förklara. Men jag är nöjd. Dessutom har jag verkligen överträffat mig själv. Jag har stått och stekt pannkakor, plocket fram glass, bär och sylt till familjen...för att sen sätta mig tillsammans med dem och käka mina kokta grönsaker och min makrill. Det var tufft - men det gick (för er som inte vet är jag en storälskare av pannkakor)

Imorgon står intervallträning på schemat om jag hinner efter stepen. Vi får se. Kan hända att det kör ihop sig lite med barnen, mannens jobb och mitt pass.
Men jag ska allt försöka.

/Mama, önskar så att passet kommer gå vägen imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar