torsdag 15 november 2012

Tror inte det händer

...det som hänt idag.

Shit, vad vi gör. Vad vi håller på med här i familjen Taikon. Helt GAAAALET (som vi som pratar dålig svenska uttrycker)...eller kanske jag ska skriva "sjukt"...det är också ett uttryck som är "inne" ;)

Skit samma...skriver jag på ren svenska.
Idag är det klart. Idag BLEV det klart. Vi är förvirrade. Glada. Oroliga. Snurriga. Förvånade. Ja, vad mer kan jag hitta på. Allt på en gång.

Stora steg på en ny framtid kan vi väl säga. Och jag vet att jag är skittråkig som inte kan säga vad det är. Men jag FÅR helt enkelt inte göra det. Ni kommer förstå när jag snart kan berätta. Det kliar i fingrarna på mig. Jag VILL skriva mer än vad jag får.
Det är inte långt kvar nu...snart, snaaaart!!!! Bara om några dagar så berättar jag.

Nu har jag nattat barnen och de sover gott i sina rum. Jag ska försöka städa upp här lite innan jag ska lägga mig. Är himla slut i kroppen idag. Det har varit en stor dag med många anspänningar. Vi har träffat bästisarna. Jag har jobbat lite. Varit på stan och shoppat lite till Lillebror.

Imorgon väntar nytt främmande och en massa lek och bus. Det ska bli spännande. Det var länge sedan barnen träffades. Så vad de minns av varandra återstår att se :)

Nu blir det plock och städ. Jippiiiii!!!!

/Mama, försöker nypa sig i armen för att få sin försäkran om att hon inte drömmer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar