tisdag 27 november 2012

Ny affärsidé!

Jag har kommit på det!!!

Som jag skrivit tidigare så har jag alltid drömt om att starta eget företag. Och jag har bestämt att vid sätt tillfälle i livet så ska jag driva igenom det. Det är bara det där att kränga rätta idéen. Att komma på det där unika.

Och vet ni vad....ikväll tror jag ta mig fan jag gjort det. Seriöst! Jag tror jag hittat på en idé, en bra affärsidé!
Självklart kan jag inte säga vad det gäller. Det vore ju att gräva min egen grav. Men så mycket kan jag berätta att det krävs en butik/lokal. Och det kommer bli en blandning av min tidigare erfarenhet och min hobby!

Shit va kul! Vad roligt det vore om detta gick att genomföra när jag sen ska börja jobba. Tänker skriva ner min idé med detsamma så jag inte glömmer en endaste detalj.

/Mama, tror sig våga gå och lägga sig nu. Väntar bara på att börja må illa...snacka om psykisk terror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar