fredag 2 november 2012

Cocillana & LCHF-pizza

Efter en förskräcklig natt av hosta som tog musten ur hela familjen har jag äntligen fått Cocillana. Tack snälla Dr.

Nu hoppas jag verkligen att jag ska få sova inatt. Och att jag inte ska behöva hosta i varje utandning.

Jag har nyss lagat middag. LCHF-pizza till mig (och till den som ville - men ingen annan ville ;) Och "vanlig" hemmagjord pizza till man och dotter.

Det blev riktigt bra faktiskt. Har inte provat förut men nu ska ni få se:


Först gjorde man en smet som skulle
strykas ut på plåt och förgräddas...

...sen på med allt pålägg. Jag hade lufttorkad skinka,
champinjoner, lök och mozzarella.

Serverades med ruccola & hyvlad grana padano

Gott, gott!

Nu har barnen badat. Den lille sover och den stora är på god väg.

Mama, håller nog också på att knoppa in snart. Mannen lägger golv för glatta livet och hör och häpna...men ikväll kommer det att BLI KLART!!!!!!! Allt golv som ska läggas ligger då på plats. Och ni kan ju bara gissa om det är fint!!!

/Mama, har bara en önskan just nu...att få bli frisk så hon kan komma igång med träningen. AMEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar