måndag 12 november 2012

God afton

Tempo - vill jag sammanfatta denna veckan med. Det kommer antagligen bli en dålig uppdatering de kommande dagarna. Dagarna är fullproppade med "vill göra"- saker, "önskar hinna"- saker men framförallt "måste-göra"- saker.

Inget vidare med andra ord. Eller det är kul när det händer saker. Men det känns inget vidare när det blir aaaaalldeles för mycket. Dock efter mycket pusslande tror jag vi fått ihop det. Det återstår att se.

Vill med detta inlägget säga att det här blir ett tråkigt inlägg. Men innan det blir tråkigt måste jag berätta dagens höjdpunkt.

Bästa grannar och L finaste bästis har varit på besök. Pannkakslunch, lekparkshäng och en massa Mama-snack. Åh va jag älskar't!!! Tar tillvara på varje sekund med dessa fina vänner. Vill inte missa något eller någon onödig tid <3

Nu ska jag däremot dyka ner i sängen och försöka sova innan Lillebror drar igång sin sedvanliga vakna natt ;) Just det - tand nr 2 har kommit idag <3

/Mama, tycker så synd om sin lilla kulting som redan har 2 små popcorn i sin alltför lilla mun. Han är alltför liten ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar