söndag 4 november 2012

Urladdning & renovering

Efter morgonens urladdning gällande min dotters godisvanor börjar jag känna mig lite bättre. Men fan vad irriterad jag varit över detta ska ni veta. har liksom inte kommit på något jag vill skriva om för jag vill bara skriva om detta hela tiden. Är förbannad till tänderna.

Men nu är det nog pratat om det.

Kan meddela att mannen lagt den sista golvbrädan och nytt golv är nu lagt....i nästan hela huset. Bara ett rum kvar. Men det väntar vi nog med....eller skiter i :)

Nu har vi nyss kollat Solsidan. Så jäkla roligt. Lilltjejen sover men Lillebror är minsann vaken. Sitter i sin gunga och tjoar. Vi har världens bästa gunga till Lillebror som han fått av sin farmor och farfar. Går på batteri. 5 punkts bälte. Sen är det bara att köra. Är han det minsta trött så somnar han i den också. Toppen!

Imorgon ska jag jobba lite. Himla skönt att komma hemifrån och träffa lite kollegor. Passar på att åka in till jobbet istället för att sitta hemma. Blir inte alls lika effektivt att jobba hemma med alla intryck runtomkring som bara gör att man får ångest.

Måndag imorgon och en ny vecka. ÄNTLIGEN ska jag komma igång med träningen också. Imorgon kommer det inte att funka men på tisdag kör vi så det ryker. Härligt! Hoppas verkligen det ska gå väldigt långt innan jag blir sjuk igen. Nu är det min tur att få vara frisk och kunna träna och må bra.

/Mama, känner träningssuget långt ner i tårna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar