söndag 25 november 2012

Underbara (fattiga) dag!!!!

Åh, vilken bra dag jag haft idag!

6:30 ringde klockan. 8 åkte jag hemifrån.
Idag har jag haft en heldag helt för mig själv men tillsammans med en vän från förr (jag hade en old friend for lunch ;)
Vi möttes upp vid IKEA vid öppningstid. Sen brände vi av många timmar i det stora köpcentrat. SÅ himla trevligt. Världen sötaste och mest snälla dotter har hon också. En sån där liten gobit som man förälskar sig i på en gång man ser henne. Mitt hjärta glöder. Vilket barn!

Vi åt en mycket trevlig lunch. Och självklart kaffe på Espresso House (förövrigt det bästa kaffet som går att få tag på)

Pengar brände jag för glatta livet. Men med en god coach vid min sida med sinne för fynd och öga för god smak gick det över förväntan. Smidigt som 17!

Jag är så himla glad över den här dagen. Jag är så tacksam. Jag behövde varje sekund.
Tack fina J och sötaste S. Ni har verkligen förgyllt min dag. Önskar så vi kunde göra om det snart igen.

Nu håller jag på att piffar och packar upp mina inköp och fynd. Vi har också precis bestämt att fortsätta lite imorgon - med fynden alltså. Men då på hemmaplan och i våra butiker i stan. LOVE!

Nu har jag slagit upp ett glas vin i ett av mina nya glas jag inhandlat. Ska slå mig ner i soffan och se på Solsidan med mannen min. Samtidigt letar vi nya pulver från Gymgrossisten. Dags att fylla på lagret ;)

/Mama, tror hon är världens lyckligaste idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar