lördag 3 november 2012

En stor dag hos familjen Taikon!

Idag har vi varit med om något som alla tycker är lika stort när det händer - ändå är jag övertygad om att det med största sannolikhet är liiiite större för just oss ;)

Jag lämnade Lillebror i gymmet, lekandes och sprattlandes. Skulle bara hämta kaffe i köket. Telefonen ringde och det drog ut på tiden ett par minuter innan jag var tillbaka i vardagsrummet igen. Men väl tillbaka så hittar jag min guldklimp på....MAGE!!!!!!!!! Helt själv har vårt stjärnskott vänt på sig!!!!! Tjohoo för Lillebror!!!!

Det har varit nära nu i fler dagar att han vänt sig men har inte riktigt klarat den sista lilla frånsparken för att ta sig runt. Men så idag...!!!!

Det är stort!

Det är speciellt!

Det är unikt!

Det är vår kille!

/Mama, är stoltare än tuppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar