lördag 17 november 2012

Intervallträning & kvalitetstid

Idag har jag varit iväg en sväng helt själv på förmiddagen och uträttat ett litet ärende.
Annars har vi bara varit tillsammans familjen och tagit tillvara på tiden.

Vi sov till och med middag tillsammans alla 4. Hur underbart var inte det.

Så på eftermiddagen drog vi iväg hela ligan och körde intervallträning i pulkabacken. Eller jag sprang häcken av mig medan mannen passade barnen och peppade samtidigt. Fy fasen va jobbigt det är.

Alltså, intervaller är himla svårt att köra på egen hand tycker jag. Tycker det är svårt att ta ut mig om jag inte har nån som skriker på mig. Lägger liksom av annars.

Men det var gott att få svettas ordentligt och få lite BLODSMAK i munnen. Sånt som behövs mellan varven - konstigt nog. Nu ska jag försöka köra detta minst 2ggr/v utöver gymmet. Det är mitt mål.

/Mama, kastar sig in i duschen innan det är dags att krypa upp i soffan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar