måndag 5 november 2012

Bästa grannar & bästa nyheter

Efter att ha jobbat under förmiddagen fick jag njuta av finaste vännerna under eftermiddagen.

Lek, bus & fruktsallad! Barnen är fantastiska att skåda när de leker tillsammans. Blir varm i hjärtat av att se och höra dem.

Vad som sen kommer att hända under besöket ÖNSKAR jag att jag kunde skvallra om. Något stort hände. För oss riktigt stort. Det största efter vårt bröllop och barnen :)

Gissa om det kliar i fingrarna. Vill låta dem spela fritt över tangenterna och förtälja hela historien...men tyvärr går det inte.

Men vet ni...det roligaste av allt är att jag inom en ganska snar framtid kommer att kunna berätta allt. ALLT!!! Tjohoo!!! va skoj!

Men till dess säger vi god natt från familjen Taikon :)

/Mama, tror ta-mig-faan inte detta händer på riktigt!!!!

3 kommentarer:

  1. men du måste förtälla mig!!!!!!! /P

    SvaraRadera
  2. Söting P!!!! Inte ens du får veta. Har inte möjlighet att berätta för någon. Men SNART, SNAAAART kommer det!!!! Kramen

    SvaraRadera
  3. Du vet väl vad man säger? Har man sagt A måste man säga B....:)

    SvaraRadera